Skrækkelig episode
Dyrebeskyttelsesgruppen RSPCA i England modtager sårede, bange, knuste og syge dyr, men da de så Chunky, en ung Chihuahua-blanding, fik de gåsehud. Det var det værste tilfælde af dyremishandling, de nogensinde havde set.
Little Chunky var blevet kidnappet og mishandlet af fire teenagere. Drengene var mellem 15 og 16 år gamle, stærkt påvirket af stoffer, og havde det sjovt, mens de havde set hunden lide.
H
Først havde de brækket dens ben og hals. Da han overlevede dette, var de begyndt at torturere det lille væsen ved at skyde hans ansigt.
Før de kastede ham væk som skrald, havde de tvunget hunden til at tage stoffer. Men til alles overraskelse overlevede Chunky denne tortur, og nogen fandt ham og transporterede ham straks til dyrevelfærdsgruppen, hvor dyrlægerne skyndte sig for at redde hundens liv.

“Det er det værste tilfælde jeg nogensinde har set”, siger Caroline Doe, som arbejder for RSPCA. “Jeg får kuldegysninger hver gang jeg tænker på det. Sådan som den lille hund blev tortureret er barbarisk og kan ikke undskyldes! ”
Chunky led i flere uger og måtte gå rundt med et brækket ben, nakke og brænde mærker på ansigt og krop. Caroline siger, at det var forfærdeligt at se, at hunden led så længe, selvom de gjorde alt for at få ham til at føle sig bedre.
Heldigvis fandt de hans ejere, og de var glade for at se Chunky igen.
Chunky er endelig begyndt at få det bedre, men han har stadig brug for masser af pleje. Ejerne siger, at han stadig er “samme gamle Chunky”, men nu er han lidt mere nervøs over for andre mennesker. Han vil nok aldrig glemme, hvad drengene gjorde for ham.
Nu har teenagere endelig fået deres dom: De har ikke lov til at eje dyr i 5 år, de skal betale en bøde på mellem 700 og 3500 kr., Og deres forældre skal betale en bøde på 8100 euro!
Hvad mener du om den straf?
DEL denne historie, hvis du også elsker dyr og er glad for, at Chunky overlevede <3
Læs også: Denne mand hopper ud fra klippe og er millimeter fra at ramme klippen!
Start reklamen for at se videoen






