En utrolig hyldest
Det er ingen nyheder, at prins William elskede hans mor. Hun var hans største helt og rollemodel som lille, og det er tydeligt, at både ham og Harry har arvet deres store hjerte fra hende.
For nylig kunne man se, at prins William stod for at uddele mad til de hjemløse i “The Passage”, som er Storbritanniens største center for hjemløse.
Her kan dem, der ikke har noget, få et godt og varmt måltid, få hjælp til midlertidige boliger eller sovepladser og komme i kontakt med folk, der kan hjælpe dem ud af den tragiske situation, de befinder sig i.
Prins William hjælper dette center, som hidtil har hjulpet omkring 130.000 mennesker, Men Prins William fandt ikke dette sted alene.
Det var prinsesse Diana, der tog ham der som barn allerede i 1993. Diana var verdensberømt for sin passion for velgørenhed, og hun tog begge sønner med til offentlige arrangementer, men også til private initiativer.
https://www.instagram.com/p/Bt03MpXFfkT/?utm_source=ig_embed
Hun ønskede altid, at sønnerne skulle se den virkelige verden og ønskede, at de ville lære at give en hjælpende hånd, hvor de kunne. Og vigtigst af alt lærte hun dem at lede som et godt eksempel.
Det er klart, at dette er noget Prins Williams har taget til sig.
Hvis du synes det er rart at se William følge i sin mors fodspor, så er du velkommen til at dele denne artikel.
Læs også: “Hvorfor blander du dig?”
Start reklamen for at se videoen








