En god gerning
Denne mand har sat et eksempel for alle mennesker, der ikke mener dyreliv er noget værd. Manden har virkeligt vist, hvor meget vi mennesker kan holde af dyr.
Manden du vil se i artiklen nedenfor viste verden, at man altid skal gøre ens bedste for at hjælpe alle andre skabninger.
Du kan se hans utrolige redningsaktion nedenfor:
Den 26-årige norske Lars Jøren Langøien er blevet hyldet som en helt over hele verden. Grunden? Da han så, at en and var fanget under isen, var han klar til at gøre alt for at redde den.
Anden var ude på en lille promenade over havet, da den pludselig sad fast under isen.
Heldigvis vidste forbipasserende Lars, hvad han skulle gøre. Han smed sit tøj og kastede sig ud i det iskolde vand.
Det var frysende temperaturer – men som nordmand lod han ikke kulden stå i vejen for noget, især når det kom til at redde en ands liv.
Da både anden og Lars var tilbage på fast grund, sørgede redningsmanden for, at fuglen forblev varm og sikker. Selv Lars fik et håndklæde fra folk der havde samlet sig omkring vandet.
Længe leve Lars, konge af ænderne! Sikke en god gerning!
DEL dette, hvis du er enig!
Læs også: “Må jeg låne toilettet?”
Start reklamen for at se videoen











