En fejl
I et forsøg på at nå det yngre marked – dem, der i øjeblikket nyder deres sommerferie – frigav McDonald’s Japan sin linje McFizz-sodavand. Linjen inkluderer citron ingefær, blå Hawaii og blodappelsin smag. For at skabe det bedste, hælder McDonald’s disse frugtagtige drikkevarer i gennemsigtige kopper med søde illustrationer af en dreng og pige, der forelsker sig.
Bare drik sodavand, og den klare kop afslører en anden person på den modsatte side. Så sød. Så ren. Så uskyldig.
Eller hvad?

Snart begyndte et par kreative sind at uploade billeder af de to figurer i ganske mange upassende positioner. Alt, hvad de skulle gøre, var at ændre vinklen, og tingene blev temmeligt upassende.
Som fejring af sommeren har McDonald’s Japan netop introduceret sin linje med McFizz-sodavand
McDonald’s tilføjede ekstra smag til disse sodavand ved at hælde dem i gennemsigtige kopper med søde illustrationer af en dreng og pige, der forelsker sig
Kort efter var den japanske Twitter blevet bombarderet med billeder af de to figurer i temmelig upassende positioner

Det viser sig, hvis man ser på illustrationer fra en lidt anden vinkel, bliver tingene temmeligt upassende
McDonald’s Japan har endnu ikke har stoppet den dekorative produktion, så foreløbig kan du stadig få dem!
Start reklamen for at se videoen





