Et utroligt resultat
For tyve år siden startede Tim Linhart et projekt udenfor. Han drømte om at bygge en Iglo, der skulle være en koncertsal, hvor alle instrumenterne blev lavet af is.
De fleste troede, at Tim var skør, da han havde en drøm, der ikke var realiserbar.
Både venner og familie synes ikke, at det var en god drøm, da han aldrig ville kunne få den opfyldt…
Men Tim Linhart har arbejdet hårdt på sin drøm.
Han har opnået den og åbnet en koncertsal i en Iglo beliggende i Luleå, Sverige. Og ligesom Tim drømte om, så er alle instrumenterne i Igloen lavet af is!
Der kan man tale om en musikoplevelse, der er udover det sædvanlige!
Det må virkeligt være fantastisk at lytte til god musik i disse utrolige omgivelser, der ligner noget fra et eventyr!
Igloen er blevet kaldt “ICEstuments”.
Vi anbefaler folk at se videoen herunder, så man kan se hvordan Igloen ser ud og hvordan isens instrumenter lyder.
I 2017 arrangerede Tim flere koncerter.
Der er endnu ikke billetter til nye koncerter, men du kan følge icemusic.se for at sikre en billet til at opleve dette “fænomen” live.
Se med nedenfor og se hvor langt man kan komme med en drøm og hårdt arbejde!
Læs også: “Hvad er det?”
Start reklamen for at se videoen





